30 000 - 40 000 Kč
OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA PRO OBLAST FINANCÍ A REALIT
Hledám k sobě schopného a proaktivního obchodního asistenta/asistentku, který/která bude klíčovým podporovatelem mé činnosti ve financích a realitách. Pokud máte zájem o práci, kde můžete aktivně ovlivnit chod naší práce své bonusové složky a přímo se podílet na budování vztahů s klienty, jste tím pravým kandidátem!
Co bude náplní Vaší práce?
" Péče o můj klientský kmen - komunikace se stávajícími klienty, zajišťování jejich spokojenosti
" Aktivní vyhledávání nových klientů a příležitostí
" Spolupráce při konzultacích s klienty v oblasti finančního a realitního poradenství
" Podpora při realizaci obchodních schůzek a projektů
" Administrativní podpora - příprava podkladů a správa dokumentace
" Podíl na organizaci a řízení každodenní činnosti konzultanta
Co od Vás očekávám?
" Skvělé komunikační a organizační schopnosti
" Zájem o oblast financí, realit a poradenství
" Schopnost samostatně řešit úkoly a flexibilitu
" Ochotu učit se a rozvíjet své dovednosti
" Proaktivitu, chci abyste byli ambiciozní a chtěli víc než jen práci a standardní plat
" Zkušenosti v podobné oblasti jsou výhodou, nikoli podmínkou
Co nabízím?
" Práci v rostoucí firmě se silným zázemím a dlouhodobými cíli
" Možnost osobního i profesního rozvoje
" Podporu zkušeného týmu a přátelskou atmosféru
" Flexibilní pracovní dobu a možnost kombinace práce z kanceláře i z domova
Zahraniční dovolené, práce s úspěšnými lidmi v oboru a mnoho dalšího
"
Pokud jste tedy člověk, který má disciplínu, chce se rozvíjet a dělat smysluplnou práci, pošlete mi svůj životopis a stručný motivační dopis, kde bude něco o Vás a proč třeba zrovna vy.
Co bude náplní Vaší práce?
" Péče o můj klientský kmen - komunikace se stávajícími klienty, zajišťování jejich spokojenosti
" Aktivní vyhledávání nových klientů a příležitostí
" Spolupráce při konzultacích s klienty v oblasti finančního a realitního poradenství
" Podpora při realizaci obchodních schůzek a projektů
" Administrativní podpora - příprava podkladů a správa dokumentace
" Podíl na organizaci a řízení každodenní činnosti konzultanta
Co od Vás očekávám?
" Skvělé komunikační a organizační schopnosti
" Zájem o oblast financí, realit a poradenství
" Schopnost samostatně řešit úkoly a flexibilitu
" Ochotu učit se a rozvíjet své dovednosti
" Proaktivitu, chci abyste byli ambiciozní a chtěli víc než jen práci a standardní plat
" Zkušenosti v podobné oblasti jsou výhodou, nikoli podmínkou
Co nabízím?
" Práci v rostoucí firmě se silným zázemím a dlouhodobými cíli
" Možnost osobního i profesního rozvoje
" Podporu zkušeného týmu a přátelskou atmosféru
" Flexibilní pracovní dobu a možnost kombinace práce z kanceláře i z domova
Zahraniční dovolené, práce s úspěšnými lidmi v oboru a mnoho dalšího
"
Pokud jste tedy člověk, který má disciplínu, chce se rozvíjet a dělat smysluplnou práci, pošlete mi svůj životopis a stručný motivační dopis, kde bude něco o Vás a proč třeba zrovna vy.
Další nabídky v lokalitě Hradec Králové
21 300 Kč
ČÍŠNÍK/-SERVÍRKA
Hradec Králové
JIE HUA EUROPE s.r.o.
Plný úvazek
18. listopadu
18 900 Kč
MASÉR/-KA
Hradec Králové
SIAM THAI MASSAGE s.r.o.
Plný úvazek
6. listopadu
19 536 - 20 000 Kč
OPRAVÁŘ/-KA ZEMĚDĚLSKÝCH STROJŮ
Hradec Králové
František Kejklíček
Plný úvazek
17. zaří
18 900 Kč
DĚLNÍK/-ICE - ČIŠTĚNÍ SILNIČNÍCH PŘÍKOPŮ
Hradec Králové
NOTYKA s.r.o.
Plný úvazek
20. zaří
19 500 Kč
POMOCNÉ PRÁCE V KUCHYNI
Hradec Králové
Hieu Thao Food, s.r.o.
Plný úvazek
31. července