Administrativní asistentka - Praha 4

Praha
Plný úvazek
Neurčeno
Společnost s mezinárodním působením v oblasti mobility hledá komunikativního a organizovaného specialistu zákaznického servisu, který se připojí k jejich týmu. Pokud máte rádi pracovní pestrost a chcete pracovat ve stabilní společnosti, hledáme právě Vás!
Pracovní doba je od pondělí do pátku, žádné směny.

POPIS POZICE
  • Poskytování profesionální služby zákazníkům, telefonicky nebo e-mailem
  • Přijetí objednávek, jejich administrace až po fakturaci
  • Každodenní komunikace se skladem a logistikou
  • Spolupráce s obchodním a finančním oddělením
  • Ad hoc úkoly spojené s danou pozicí

PROFIL KANDIDÁTA
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Proaktivní přístup k řešení problémů
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Znalost MS Excel
  • Zkušenost s prací v SAP výhodou – ne podmínkou
  • Aktivní znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni

NABÍZÍME
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Kafetérie na pracovišti
  • Konkurenční platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní doba
  • Přátelské a podporující pracovní prostředí
  • Sleva na firemní výrobky
  • Firemní akce
  • Kanceláře u metra C

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete svůj životopis obratem. Těšíme se na Vaši odpověď.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Simona Janková
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.