21 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Praha
Plný úvazek
Středoškolské s maturitou
1.2.2025 (volné od)
Pracovní náplň: Příjem a registrace příchozích hovorů a zpráv od klientů; Identifikace potřeb a požadavků klienta;
Vyřizování požadavků o zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatů; Moderování uživatelských profilů; Poskytování poradenství a vyhledávání informací a služeb pro klienty; Kontrola kvality zadaných objednávek; Řešení přijatých požadavek, reklamací a stížností, včetně cizojazyčných; Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; Zadávání (zapisování) dat do informačních systémů; Dovednosti v práci se systémy CRM.
Znalost jazyků: ruština, kazaština – aktivně, angličtina – na konverzační úrovni.

Kontaktní osoba

Kuljas Nataliya

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.