25 000 - 30 000 Kč
Asistent / asistentka ředitele
Ostrava
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Středoškolské s maturitou
1.12.2024 (volné od)
Životopisy s fotografií zasílat na email: [email protected] , předmět "Asistentka" Případné dotazy na tel.č.: 773 452 282, p. Miketa, jednatel, DO STAŽENÍ INZERÁTU JE INZERÁT PLATNÝ!
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku veškerou administrativu a nebojí se práce v kanceláři, ale občas i v terénu. Hledáme pravou ruku ředitele/ceo společnosti, která bude řešit veškeré svěřené úkoly CEO. Bude se účastnit schůzek ve firmě i mimo ní, ze kterých dokáže udělat zápis, dořešit svěřené úkoly, dále vyřizovat běžnou administrativu, zakládání a třízení dokumentů, zakládání smluvní dokumentace a její obhospodařování, čtení a filtrování, vyřizování emailové komunikace, vyplňování výkonnostních tabulek jejich vyhodnocování a prezentování výsledků, výkazy práce, Příprava interních reportů a statistik pro CEO,
Jste komunikativní a zároveň si libujete v administrativě? Tak hledáme právě Vás!
Nástup možný po dohodě.
SNABYTEK COMPANY s.r.o. je spolehlivý zaměstnavatel. Již 26 let děláme klientům radost novými interiéry, dekoracemi a vybavením domácnosti. Mrkněte na snabytekinteriery.wpklient.com nebo na náš velký eshop www.snabytek.cz . Navštívit můžete také provozovny Hlučín nebo Ostrava. Nově jsme V Hlučíně Otevřeli prodejnu domácích potřeb Orion, která se stala součástí SNABYTEK®.
Místo pracoviště: Ostrava 28.října 153/ Hlučín,
Pracovní poměr: 3/4 úvazek nebo celý úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva. Nástup po dohodě.
Benefity: stravenkový paušál, sleva na firemní výrobky, flexibilní pracovní doba, firemní akce, vzdělávání, osobní notebook, telefon s tarifem i k osobnímu použití.
Náplň práce, požadavky na pozici, určitě se přihlaste, pokud: máte předchozí zkušenost se stejnou či obdobnou pozicí (asistentka obchodního oddělení, klientský pracovník, administrativní pracovník v bankovním sektoru,..), vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
máte organizační schopnosti a time-management v malíčku, jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi, dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.
Co byste měl/a ještě splňovat? tvorba smluv vám není cizí a dokážete se v jejich prostředí orientovat, mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,…),
být flexibilní a odolný/á vůči stresu, výhodou je psát všemi deseti.
předchozí zkušenost na administrativní pozici.
Co nabízíme: budete pracovat v moderní firmě. Nabídneme Vám moderní zázemí a moderní přístupy. Pracovní prostředí našich studií/prodejen se Vám bude líbit. Stále pracujeme na inovacích, zlepšeních a vývoji firemní kultury. Budeme se snažit podílet na vašem osobním rozvoji a získání nových vědomostí a zkušeností. Vaši novou práci se budeme snažit udělat zábavnou, atraktivní a zároveň se budeme snažit, aby i Váš plat byl k vaší spokojenosti a motivaci být s námi.
Práci od pondělí do pátku v rozmezí a dle potřeby 7-18 hodin (flexi pracovní doba) 6h denně, někdy více někdy méně, 30-40h týdně. Tým kolegů, kteří dělají skvělý kolektiv.
SNABYTEK® a Orion je dobrá značka pro osobní rozvoj. Zaměstnání na HPP 3/4 úvazek nebo plný úvazek. Firemní vzdělávání, společenské akce.
Firemní Video: https://youtu.be/UQVRf-sMyDk
Pokud jste se dočetl/a až sem, potkejme se u kávy a možná tím začne nová etapa vašeho života.
POKUD VÁS NABÍDKA OSLOVILA, POŠLETE NÁM PROSÍM SVŮJ ŽIVOTOPIS, na základě kterého Vás pozveme na osobní pohovor.
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku veškerou administrativu a nebojí se práce v kanceláři, ale občas i v terénu. Hledáme pravou ruku ředitele/ceo společnosti, která bude řešit veškeré svěřené úkoly CEO. Bude se účastnit schůzek ve firmě i mimo ní, ze kterých dokáže udělat zápis, dořešit svěřené úkoly, dále vyřizovat běžnou administrativu, zakládání a třízení dokumentů, zakládání smluvní dokumentace a její obhospodařování, čtení a filtrování, vyřizování emailové komunikace, vyplňování výkonnostních tabulek jejich vyhodnocování a prezentování výsledků, výkazy práce, Příprava interních reportů a statistik pro CEO,
Jste komunikativní a zároveň si libujete v administrativě? Tak hledáme právě Vás!
Nástup možný po dohodě.
SNABYTEK COMPANY s.r.o. je spolehlivý zaměstnavatel. Již 26 let děláme klientům radost novými interiéry, dekoracemi a vybavením domácnosti. Mrkněte na snabytekinteriery.wpklient.com nebo na náš velký eshop www.snabytek.cz . Navštívit můžete také provozovny Hlučín nebo Ostrava. Nově jsme V Hlučíně Otevřeli prodejnu domácích potřeb Orion, která se stala součástí SNABYTEK®.
Místo pracoviště: Ostrava 28.října 153/ Hlučín,
Pracovní poměr: 3/4 úvazek nebo celý úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva. Nástup po dohodě.
Benefity: stravenkový paušál, sleva na firemní výrobky, flexibilní pracovní doba, firemní akce, vzdělávání, osobní notebook, telefon s tarifem i k osobnímu použití.
Náplň práce, požadavky na pozici, určitě se přihlaste, pokud: máte předchozí zkušenost se stejnou či obdobnou pozicí (asistentka obchodního oddělení, klientský pracovník, administrativní pracovník v bankovním sektoru,..), vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
máte organizační schopnosti a time-management v malíčku, jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi, dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.
Co byste měl/a ještě splňovat? tvorba smluv vám není cizí a dokážete se v jejich prostředí orientovat, mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,…),
být flexibilní a odolný/á vůči stresu, výhodou je psát všemi deseti.
předchozí zkušenost na administrativní pozici.
Co nabízíme: budete pracovat v moderní firmě. Nabídneme Vám moderní zázemí a moderní přístupy. Pracovní prostředí našich studií/prodejen se Vám bude líbit. Stále pracujeme na inovacích, zlepšeních a vývoji firemní kultury. Budeme se snažit podílet na vašem osobním rozvoji a získání nových vědomostí a zkušeností. Vaši novou práci se budeme snažit udělat zábavnou, atraktivní a zároveň se budeme snažit, aby i Váš plat byl k vaší spokojenosti a motivaci být s námi.
Práci od pondělí do pátku v rozmezí a dle potřeby 7-18 hodin (flexi pracovní doba) 6h denně, někdy více někdy méně, 30-40h týdně. Tým kolegů, kteří dělají skvělý kolektiv.
SNABYTEK® a Orion je dobrá značka pro osobní rozvoj. Zaměstnání na HPP 3/4 úvazek nebo plný úvazek. Firemní vzdělávání, společenské akce.
Firemní Video: https://youtu.be/UQVRf-sMyDk
Pokud jste se dočetl/a až sem, potkejme se u kávy a možná tím začne nová etapa vašeho života.
POKUD VÁS NABÍDKA OSLOVILA, POŠLETE NÁM PROSÍM SVŮJ ŽIVOTOPIS, na základě kterého Vás pozveme na osobní pohovor.
Další nabídky v lokalitě Ostrava
33 000 - 40 000 Kč
Optometrista / Optometristka
Ostrava
ColorPlanet s.r.o.
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigáda
Ubytování
18. zaří
19 320 Kč
Montážní dělník/ce
Ostrava
Brembo Czech s.r.o.
Plný úvazek
14. října
19 500 Kč
Pomocný/á kuchař/ka
Ostrava
B&M Group International s.r.o.
Plný úvazek
27. října
27 000 - 50 000 Kč
Automechanik - opravář motorových vozidel
Ostrava
AUTOBOND GROUP a.s.
Plný úvazek
14. října
30 000 - 50 000 Kč
Autoklempíř
Ostrava
AUTOBOND GROUP a.s.
Plný úvazek
4. října