39 166 - 49 206 Kč

Vedoucí Odboru ekonomického

Praha
Plný úvazek
Vysokoškolské
3.2.2025 (volné od)
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: [email protected]
Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze
písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději
do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin).
Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou
komisí stanoven další průběh výběrového řízení

Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu,
odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce
minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém),
znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní
činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše v platném znění, psychická odolnost, dobré
komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování,
trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost.
Pracovní náplň: organizační, řídící, výkonná, metodická, konzultační a poradenská činnost v rámci Odboru
ekonomického, sestavování, úprava, rozbor a kontrola plnění rozpočtu a rozpočtových opatření Městské
části Praha 16, rozbory rozpočtů příspěvkových organizací, zpracovávání finančního vypořádání
hospodaření, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, vedení a kontrola specializované
odborné finanční agendy projektů (dotace, evropské strukturální fondy), komplexní koordinace vedení
účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, sledování stavu,
pohybu a rozdílu majetku a závazků, nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a výsledků hospodaření,
sestavování účetní závěrky a závěrečného účtu, koordinace správy daní, poplatků či jiných obdobných
peněžitých plnění, metodické vedení agendy výpočtu, výplaty a zúčtování platů a dalších plnění
poskytovaných zaměstnancům, kontrola čerpání mzdových prostředků, součinnost s příslušnými útvary a
institucemi při zpracování a rozboru rozpočtu i hospodaření včetně kontrolní činnosti.

5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době,
stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost
homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok

Kontaktní osoba

Bc. Petra Mrázková

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.