Finanční specialista

Praha
Plný úvazek
Neurčeno
Baví tě práce s čísly? Jsi pečlivý/á a samostatný/á a chceš se dále rozvíjet v oblasti firemních financí? Hledáš zázemí velké a stabilní společnosti, neformální prostředí a přátelský tým, kde všichni táhnou za jeden provaz?
Do finančního oddělení advokátní kanceláře hledáme kolegyni/kolegu, který/á bude zodpovídat za agendu související s bezhotovostním platebním stykem.

POPIS POZICE

  • Zabezpečování bezhotovostního platebního styku – úhrady dodavatelských faktur a ostatních poplatků, převody mezi účty (v ČR i zahraničí)
  • Stahování výpisů z elektronického bankovnictví a následné importování dat do účetního systému
  • Párování úhrad (přijatých/odchozích) v účetním systému (Helios Inuvio)
  • Komunikace s bankovními poradci ohledně bankovních účtů
  • Příprava a import pohledávek do bankovní zástavy u vybraných bank
  • Vystavování daňových dokladů k platbám
  • Evidence a spravování advokátních úschov (nové účty pro advokátní úschovy, rušení již nepotřebných účtů a jiné související činnosti)
  • Součinnost při plánování Cash Flow
  • Zajišťování daňových domicilů (případně jiných potřebných potvrzení) na FÚ
  • V zástupu bude potřeba naučit se agendu ostatních kolegyň, zejména pak zapisování přijatých faktur a další drobné provozní výpomoci

PROFIL KANDIDÁTA
  • Dobrou znalost práce na PC (umět vytvořit tabulku se základními výpočty v excelu, použít filtry, řazení atd; vítáme znalost účetního programu Helios)
  • Pečlivost, spolehlivost a samostatnost je pro tuto pozici zcela zásadní a měla by být samozřejmostí
  • Předchozí zkušenosti s výše uvedenou agendou vítáme, ale není to podmínka, vše potřebné tě dokážeme naučit
  • Alespoň středně pokročilou znalost anglického jazyka
  • Začátek spolupráce je možný z naší strany ihned
  • Práce je hodně, určitě se bude hodit schopnost dobře si práci zorganizovat a umět komunikovat s kolegy i klienty

NABÍZÍME
  • Zodpovědnou a samostatnou pozici a podporu v dalším profesním růstu a vzdělávání (včetně možnosti účastnit se pravidelně odborných i soft skills školení)
  • Neformální pracovní prostředí a fajn atmosféru na pracovišti – fungujeme jako jeden tým (v práci jsme ochotní si navzájem pomoci a těšíme se, že se už konečně sejdeme, třeba na náplavce, na skleničce)
  • Po domluvě také možnost občasné práce z domova
  • Stravenkový paušál, plně hrazenou Multisport kartu, 25 dní dovolené, 3 sick days ročně, roční bonus, příspěvek na životní/penzijní připojištění, on-line lékařskou poradenskou službu a mnoho dalšího
  • Příjemné kanceláře v centru Prahy

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Andrea Mitisková
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.