25 280 - 37 170 Kč

Pracovník/pracovnice marketingu odboru tiskových věcí a marketingu

Brno
Plný úvazek
Vysokoškolské
1.2.2025 (volné od)
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa

pracovník/pracovnice marketingu
odboru tiskových věcí a marketingu
Hledáte dynamickou práci v centru Brna, kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti? Zajímáte se o dění kolem vás, vnímáte sociální témata a máte radost, když můžete zlepšovat své okolí? Přidejte se k týmu odboru tiskových věcí a marketingu Jihomoravského kraje a pomozte nám zviditelnit důležité oblasti pro téměř 1,2 milionu lidí.

Co budete dělat?

Hledáme šikovného organizátora s vášní pro marketing! Na této pozici se stanete součástí skvělého týmu profesionálů, kde budete u zrodu reklamních kampaní, eventů a tvorby propagačních materiálů. Vaším úkolem bude nejen vše zorganizovat, ale i pomoci s obsahem - od sloganů po scénáře videí. Součástí vaší práce budou
i nezbytné administrativní úkoly, které dodají vašim projektům pevný základ. Budete mít na starosti přípravu podkladů i efektivní komunikaci s dodavateli a partnery. Díky vám vše poběží hladce a profesionálně!

Čeká vás práce, která má smysl. Budete se podílet na zviditelnění témat, jako je zdravotnictví, kultura, školství, životní prostředí nebo doprava, a vaše nápady osloví téměř 1,2 milionu lidí. Tahle práce rozhodně není rutina - každý den přinese nové výzvy a příležitosti růst.

Pozice je ideální i pro čerstvé absolventy, kteří chtějí rozjet kariéru v marketingu. Pokud máte chuť tvořit, organizovat a být u něčeho velkého, přidejte se k nám. Těšíme se, že se uvidíme osobně!

Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
" potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nejlépe marketing, marketingová komunikace, mediální studia, ekonomický studijní obor
" znalosti v oboru: tvorba PR textů, orientace v marketingové, popř. mediální oblasti
" znalost grafických nástrojů
" silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci v rámci úřadu
" schopnost prezentace (vlastních nápadů, záměrů) na veřejnosti
" schopnost slovně formulovat, schopnost být verbálně pohotový, vynikající písemný projev
" schopnost analyticky a koncepčně myslet, schopnost řešit problémy
" kreativita, iniciativa, důslednost, odpovědnost
" vysoké pracovní nasazení
" výborná uživatelská znalost MS Office
" jste týmový hráč s proaktivním přístupem a schopností pracovat samostatně
" jste ochotni nést zodpovědnost

Co vám nabízíme:
" práci, která má smysl
" spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
" osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky a následné vzdělávání
" stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou
" pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
" stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření DIP v hodnotě v hodnotě 12.000 Kč/rok.
" jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
" firemní mateřskou školku
" pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv.

Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: od 01.02.2025, nebo dle domluvy


Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 06.01.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

K přihlášce připojte:
" strukturovaný profesní životopis
" originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže b

Kontaktní osoba

Mgr. Jana Musilová

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.