Asistent/ka v oddělení autopůjčovny a likvidace pojistných událostí
RPS Czech byla založena v roce 2005 s jasným cílem: pomáhat lidem při řešení dopravních nehod a pojistných událostí. Naším úkolem je moderně a efektivně podporovat účastníky nehod, aby mohli využít všech svých zákonných práv. Naše znalecká kancelář se zaměřuje na to, aby proces likvidace škod probíhal spravedlivě a bez zbytečných komplikací, takže žádná strana není znevýhodněná. A to nejlepší? Všechny naše služby jsou pro poškozené zcela bezplatné. Jsme hrdí na naše partnerství s pojišťovnami, včetně České kanceláře pojistitelů. Máme silnou pozici v oblasti řešení škod v ČR.
Pokud raději pracujete v menším kolektivu stejně naladěných lidí a baví Vás pomáhat lidem, přidejte se k našemu týmu na pozici Asistent/ka v pobočce v Brně.
S čím potřebujeme pomoci
- Hlášení pojistných událostí a komunikaci s pojišťovnami, aby naši zákazníci měli o starost méně.
- Půjčování a přebírání náhradních vozidel - Budete zajišťovat hladký proces předání i převzetí náhradních vozů. Součástí této práce je i pečlivé vedení veškeré potřebné administrativy, aby vše probíhalo v souladu s firemními standardy a zákazníci byli maximálně spokojení.
- Přistavovat vozidla přímo k zákazníkům – Protože věříme, že pohodlí a čas našich zákazníků jsou na prvním místě. Tímto přístupem zajišťujeme jejich spokojenost a budujeme důvěru v naše služby.
- Péče o čistotu náhradních vozidel – Chceme, aby se naši zákazníci cítili pohodlně a proto je čistota vozů pro nás prioritou. Budete se starat o pravidelný úklid interiéru i exteriéru, aby vozy byly vždy v perfektním stavu.
- Udržovat vozidla v technickém stavu – Vaším úkolem bude zajišťovat, aby vozidla byla vždy v perfektní kondici. Budete kontrolovat, zda je vše v pořádku, a v případě potřeby zajistíte servis u odborníků. Díky vaší péči budou naši zákazníci vždy jezdit spolehlivými vozy.
Postaráme se o Vás
- U nás dostanete práci na HPP ve stabilní firmě na dobu neurčitou
- Při zaškolení budete mít k dispozici parťáka, který Vám vysvětlí, jak to u nás chodí
- Mzdu v rozmezí 25.000 – 33.000,-Kč, která se odvíjí od vašeho výkonu a úspěšnosti celé pobočky. Váš podíl na dobrých výsledcích bude vždy náležitě oceněn.
- Firemní vozidlo i k soukromému používání
- Služební telefon s neomezeným paušálem
- 20 dnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna (sick days)
- Vzdělávací kurzy, školení „šitá na Vaši míru“
- Firemní akce
- Malý pracovní kolektiv
Také pro tyto schopnosti/dovednosti Vás chceme
- Máte úsměv na rtech a silné komunikační a organizační schopnosti? Skvělé! Hledáme někoho, kdo umí navodit příjemnou atmosféru a kdo si povídání s lidmi užívá.
- Máte středoškolské vzdělání? Výborně, to je jeden z našich základních požadavků.
- Máte řidičák skupiny B a jste aktivní řidič? Máte ze silnic bohaté zkušenosti a řízení je pro Vás zábavou.
- Zvládáte práci s Wordem, Excelem a Outlookem? Paráda, protože bez počítače to dneska nejde.
- Milujete auta a sledujete dění okolo motorismu.
- Jste samostatní a zodpovědní? Na této pozici budete mít prostor ukázat, že si umíte poradit s úkoly.
- Bezúhonnost je pro vás samozřejmostí.
- Skvěle znáte Brno a jeho okolí, protože tam bydlíte.
Proč byste se měli přidat k nám
- Stabilní pracovní místo v úspěšné české společnosti.
- Přátelské pracovní prostředí.
- Budete pomáhat lidem, a všechny naše služby jsou pro poškozené bezplatné.
Přidejte se k nám a společně dělejme život našim klientům jednoduší! Zašlete nám svůj životopis s aktuální fotografií a krátkým příběhem, co Vás oslovilo a z jakých důvodů chcete s námi pracovat. Těšíme se na setkání u kávy a něčeho dobrého k zakousnutí.
Místo výkonu práce:
Plynárenská 499/1, Brno-Zábrdovice 602 00