40 000 - 48 000 Kč
Obchodní referent/referentka
SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici
"Obchodní referent / ka"
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti digitalizace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.
Co budete mít na starost:
- komunikaci s našimi zákazníky
- samostatnou přípravu nabídek
- zpracování obchodní agendy
- organizační podporu obchodníků
- práci s firemním CRM
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
- ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
- zkušenosti v oblasti zpracování a přípravy účetních dokladů, skladové evidence
- zkušenosti s prací v Informačním systému
- chuť pracovat v moderním a dynamickém oboru
- samostatnost a pečlivý přístup
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B
Kromě toho Vám můžeme slíbit:
" 5 týdnů dovolené
" 2 sick day
" Příspěvek na dovolenou, dotaci na stravování
" Příspěvek na sport, kulturu, volný čas,
" Moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti
" Vzdělávací kurzy, školení
" Firemní společenské a sportovní akce, teambuildingové výjezdy
" Odpovídající technické vybavení, notebook, mobilní telefon, atd.
Na co nezapomínáme:
Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst.
Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím.
V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail: [email protected]
SAITECH s.r.o.,
Havlíčkova 125,
411 55 Terezín,
tel.: 416 782 226
"Obchodní referent / ka"
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti digitalizace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.
Co budete mít na starost:
- komunikaci s našimi zákazníky
- samostatnou přípravu nabídek
- zpracování obchodní agendy
- organizační podporu obchodníků
- práci s firemním CRM
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
- ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
- zkušenosti v oblasti zpracování a přípravy účetních dokladů, skladové evidence
- zkušenosti s prací v Informačním systému
- chuť pracovat v moderním a dynamickém oboru
- samostatnost a pečlivý přístup
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B
Kromě toho Vám můžeme slíbit:
" 5 týdnů dovolené
" 2 sick day
" Příspěvek na dovolenou, dotaci na stravování
" Příspěvek na sport, kulturu, volný čas,
" Moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti
" Vzdělávací kurzy, školení
" Firemní společenské a sportovní akce, teambuildingové výjezdy
" Odpovídající technické vybavení, notebook, mobilní telefon, atd.
Na co nezapomínáme:
Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst.
Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím.
V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail: [email protected]
SAITECH s.r.o.,
Havlíčkova 125,
411 55 Terezín,
tel.: 416 782 226
Další nabídky v lokalitě Terezín, okres Litoměřice
23 000 - 30 000 Kč
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Terezín, okres Litoměřice
Domov se zvláštním režimem..
Plný úvazek
6. ledna
26 000 Kč
Veterinární technik/technička
Terezín, okres Litoměřice
DYNTEC spol. s r.o.
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
10. ledna
24 300 Kč
Prodavač/ka - pokladní
Terezín, okres Litoměřice
WIKY, spol. s r. o.
Plný úvazek
9. ledna
26 300 Kč
Vedoucí prodejny
Terezín, okres Litoměřice
WIKY, spol. s r. o.
Plný úvazek
9. ledna
26 000 Kč
Údržbář/údržbářka
Terezín, okres Litoměřice
DYNTEC spol. s r.o.
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
1. ledna