45 000 - 90 000 Kč
Service Delivery Remote Support Engineer (L2)
MVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4
Kontakt: Frantová Veronika, e-mail: [email protected]
Level 2/3 podpora se zaměřením nadata centra, řešení incidentů, monitorování ticketového systému, dosahování SLA/OLA. Předávání znalostí L1 podpoře. Asistování L1 podpoře při eskalování ticketů. Občasná pohotovost na telefonu.
Požadavky:
Zkušenost se správou Linux/Windows systémů, orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny.
.Level 2/3 support with the main focus on Data Centre Technologies
Monitoring of the ticketing system (Service Now) and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA requirements
Advance trouble shooting supporting Data Centre Technologies with focus on Linux and Windows Servers
Knowledge transfer to L1 engineers.
Assisting Level 1 Engineering teams with escalation support
On-call duties
Requirements:
Working experience with Linux/Windows, strong customer and service orientation, active level of English
Zaměstnanecké výhody:
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma
Kontakt: Frantová Veronika, e-mail: [email protected]
Level 2/3 podpora se zaměřením nadata centra, řešení incidentů, monitorování ticketového systému, dosahování SLA/OLA. Předávání znalostí L1 podpoře. Asistování L1 podpoře při eskalování ticketů. Občasná pohotovost na telefonu.
Požadavky:
Zkušenost se správou Linux/Windows systémů, orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny.
.Level 2/3 support with the main focus on Data Centre Technologies
Monitoring of the ticketing system (Service Now) and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA requirements
Advance trouble shooting supporting Data Centre Technologies with focus on Linux and Windows Servers
Knowledge transfer to L1 engineers.
Assisting Level 1 Engineering teams with escalation support
On-call duties
Requirements:
Working experience with Linux/Windows, strong customer and service orientation, active level of English
Zaměstnanecké výhody:
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma
Další nabídky v lokalitě Praha
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
COLOSSEUM Leasing s.r.o.
Plný úvazek
16. listopadu
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
Maximum Construction s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
17 600 Kč
Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů
Praha
Plastsvar s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
20 500 - 26 500 Kč
Gumař/ka operátor/ka výroby
Praha
Yokohama TWS Czech Republic..
Plný úvazek
5. zaří
21 500 - 35 000 Kč
Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení
Praha
McPARTNERS,s.r.o.
Plný úvazek
23. srpna