38 000 - 42 000 Kč
Referent V - prodeje a pronájmy
Další požadavky:
o dobrý zdravotní stav
o zvládání stresu a zátěže, efektivní komunikace, plánování a organizace, samostatnost, aktivní
přístup, schopnost týmové práce, analytické schopnosti, flexibilita, výkonnost a kvalita práce,
pečlivost, ochota vzdělávat se
o řidičský průkaz skupiny B
o PC - MS Office (pokročilý)
Pracovní náplň:
o zpracovává podklady pro AHŘ k uzavírání, evidenci a kontrole obchodních smluv
o navrhuje nemovitosti k prodeji
o vyhledává zájemce o koupi majetku
o jedná se zájemci o koupi a převodu nemovitosti
o eviduje požadavky o koupi a převodu nemovitosti
o zpracovává podklady pro kupní smlouvy
o zajišťuje a zpracovává podklady související s obchodní agendou ve spolupráci s ostatními
organizačními jednotkami
o připravuje podklady k zadávání znaleckých posudků, jiná vyjádření externích orgánů a organizací
nutná k realizaci prodejů
o navrhuje prodejní ceny
o zpracovává podklady k prodejům a převodům nemovitostí
o sjednává podmínky prodeje a převodu nemovitosti dle dispozic
o eviduje termíny došlých a vydaných úkolů
o sleduje plnění došlých a vydaných úkolů
o eviduje podklady k přípravě obchodních smluv
o zpracovává návrhy obchodních smluv (kupní smlouvy, směnné smlouvy, darovací
smlouvy, smlouvy o věcných břemenech a revize smluv v součinnosti s oddělením právním)
o kooperuje s kompetentními dotčenými osobami při přípravě prodeje a převodu, jakož i během
samotného administrativního procesu
o připravuje materiály ke schválení dle vnitropodnikových směrnic (zpracovává návrhy záměru
prodeje, fotodokumentaci, místní šetření, žádosti, vyhodnocení VSNN apod.)
o zpracovává podklady pro fakturaci, penalizaci a urguje neuhrazené pohledávky vzniklé z
dotčeného obchodního styku
o zajišťuje prohlídky nemovitostí pro potencionální kupce či nabyvatele
o zúčastňuje se předávání nemovitostí novým nabyvatelům
o zřizuje věcná břemena
o zapracovává změny do SAP
o vyřizuje korespondenci dle dispozic
Nabízíme:
o zázemí stabilní české společnosti,
o zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou,
o mzdové ohodnocení dle dosavadních zkušeností,
o pružnou/pevnou pracovní dobu,
o možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních),
o možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti,
o dostatečný adaptační proces,
o nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP):
- 6 týdnů dovolené,
- měsíční prémie,
- home office,
- mimořádná roční odměna,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na rekreaci,
- odměny při pracovních a životních výročích,
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
Životopis zasílat na e-mail
o dobrý zdravotní stav
o zvládání stresu a zátěže, efektivní komunikace, plánování a organizace, samostatnost, aktivní
přístup, schopnost týmové práce, analytické schopnosti, flexibilita, výkonnost a kvalita práce,
pečlivost, ochota vzdělávat se
o řidičský průkaz skupiny B
o PC - MS Office (pokročilý)
Pracovní náplň:
o zpracovává podklady pro AHŘ k uzavírání, evidenci a kontrole obchodních smluv
o navrhuje nemovitosti k prodeji
o vyhledává zájemce o koupi majetku
o jedná se zájemci o koupi a převodu nemovitosti
o eviduje požadavky o koupi a převodu nemovitosti
o zpracovává podklady pro kupní smlouvy
o zajišťuje a zpracovává podklady související s obchodní agendou ve spolupráci s ostatními
organizačními jednotkami
o připravuje podklady k zadávání znaleckých posudků, jiná vyjádření externích orgánů a organizací
nutná k realizaci prodejů
o navrhuje prodejní ceny
o zpracovává podklady k prodejům a převodům nemovitostí
o sjednává podmínky prodeje a převodu nemovitosti dle dispozic
o eviduje termíny došlých a vydaných úkolů
o sleduje plnění došlých a vydaných úkolů
o eviduje podklady k přípravě obchodních smluv
o zpracovává návrhy obchodních smluv (kupní smlouvy, směnné smlouvy, darovací
smlouvy, smlouvy o věcných břemenech a revize smluv v součinnosti s oddělením právním)
o kooperuje s kompetentními dotčenými osobami při přípravě prodeje a převodu, jakož i během
samotného administrativního procesu
o připravuje materiály ke schválení dle vnitropodnikových směrnic (zpracovává návrhy záměru
prodeje, fotodokumentaci, místní šetření, žádosti, vyhodnocení VSNN apod.)
o zpracovává podklady pro fakturaci, penalizaci a urguje neuhrazené pohledávky vzniklé z
dotčeného obchodního styku
o zajišťuje prohlídky nemovitostí pro potencionální kupce či nabyvatele
o zúčastňuje se předávání nemovitostí novým nabyvatelům
o zřizuje věcná břemena
o zapracovává změny do SAP
o vyřizuje korespondenci dle dispozic
Nabízíme:
o zázemí stabilní české společnosti,
o zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou,
o mzdové ohodnocení dle dosavadních zkušeností,
o pružnou/pevnou pracovní dobu,
o možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních),
o možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti,
o dostatečný adaptační proces,
o nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP):
- 6 týdnů dovolené,
- měsíční prémie,
- home office,
- mimořádná roční odměna,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na rekreaci,
- odměny při pracovních a životních výročích,
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
Životopis zasílat na e-mail
Další nabídky v lokalitě Karviná
35 300 Kč
Lékaři s odbornou specializací v oboru anesteziologie a resuscitace
Karviná
Nemocnice Karviná - Ráj,..
Plný úvazek
2. října
100 000 - 150 000 Kč
Vedoucí lékař v oboru rehabilitační a fyzikální medicína
Karviná
Lázně Darkov, a.s.
Plný úvazek
Ubytování
2. října
80 000 - 130 000 Kč
Lékař v pediatrii
Karviná
Lázně Darkov, a.s.
Plný úvazek
Ubytování
2. října
18 900 Kč
Pomocní kuchaři
Karviná
HABI Plus s.r.o.
Plný úvazek
24. října
33 000 Kč
Praktické sestry
Karviná
Lázně Darkov, a.s.
Plný úvazek
16. října