MANAŽER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU pro region CEE
Jedinečná příležitost pro profesionály v oblasti zákaznického servisu ve výrobních firmách. Náš klient je dynamická a rychle rostoucí mezinárodní výrobní společnost, která se zaměřuje na inovace a kvalitu a neustále hledá způsoby, jak zlepšit své procesy a výsledky. Pro jejich nově budovanou regionální centrálu pro střední Evropu hledáme zkušeného manažera/manažerku, v oblasti zákaznického servisu. Hledáme člověka, který je schopen budovat silné vztahy se zákazníky a zaměstnanci a vytvářet pozitivní image společnosti. Bude se podílet na transformaci činností v rámci zákaznického servisu a integraci jednotlivých oddělení v regionu CEE
POPIS POZICE
PROFIL KANDIDÁTA
NABÍZÍME
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
POPIS POZICE
- Vytvářet a implementovat jednotnou strategii zákaznického servisu pro společnosti v rámci CEE (CZ, SK, PL, HU), s cílem zajistit efektivní komunikaci se zákazníky a rychlé řešení stížností
- Vedení, rozvoj a motivace týmů v jednotlivých zemích
- Spolupráce na strategických projektech souvisejících s integrací společnosti, sdílení služeb mezi jednotlivými zeměmi apod.
- Monitorování a optimalizace procesů zákaznického servisu
- Sledování klíčových ukazatelů výkonnosti a reporty pro vedení
PROFIL KANDIDÁTA
- Vysokoškolské vzdělání
- Zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních informačních technologií
- Výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.
- Schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů
- Schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními
- Zkušenosti s change managementem a projektovým managementem
- Znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu
- Plynulá znalost anglického jazyka
NABÍZÍME
- Atraktivní mzdové ohodnocení a motivující bonusový systém
- Možnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti
- Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu oddělení Customer Service a zavádět nové procesy
- Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu
- Širokou škálu benefitů
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Další nabídky v lokalitě Havlíčkův Brod
18 900 Kč
Stavební dělník
Havlíčkův Brod
STAVITELSTVÍ KAFKA s.r.o.
Plný úvazek
26. června
21 300 Kč
Dlaždič
Havlíčkův Brod
STAVITELSTVÍ KAFKA s.r.o.
Plný úvazek
26. června
40 000 - 55 000 Kč
Stavbyvedoucí
Havlíčkův Brod
RONELI Stavby SE
Plný úvazek
30. zaří
31 000 - 41 480 Kč
Klinický psycholog / psycholožka
Havlíčkův Brod
Psychiatrická nemocnice..
Plný úvazek
26. června
21 300 Kč
Kvalifikovaný pracovník demoličních prací
Havlíčkův Brod
STAVITELSTVÍ KAFKA s.r.o.
Plný úvazek
26. června