30 000 - 40 000 Kč
Mzdová/ý účetní, personalista/ka
pozice: mzdová/ý účetní - personalista/ka
Nástup: 1.1.2025
Mzda: 30000,- až 40000,- Kč
Kontakt: Lucie Zápotočná, email : [email protected]
Hlavní náplň práce:
- Budete součástí 5-členného týmu
- Zpracování mzdové agendy v počtu cca do 50 až 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios
- Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců
- Administrativní práce spojené se zpracováním mezd a nástupem/odchodem zaměstnanců
- Zpracovávání měsíčních mzdových závěrek
- Zpracování ročního zúčtování daní
- Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů
- Zpracovávání a účtování cestovních příkazů
- Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti
- Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory.
- Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů)
- Aktivní podpora manažerského týmu v otázkách financí a účetnictví. Procesní a administrativní podpora při zavádění nových benefitů
- Řešení daní z příjmu v zahraničí pro zaměstnance vyslané do zahraničí
- Dodržování interních standardů a procesů, archivace účetních dokladů
Výsledkem Vaší práce bude:
- Správně vedené mzdové účetnictví
- Hotové měsíční závěrky v termínu
- Efektivní komunikace mezi účetním, personálním a ostatními odděleními
Profil ideální/ho kandidáta/tky:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi s vedením mzdové agendy minimálně 3 roky, velmi dobrou orientaci ve mzdové problematice
- Výborná znalost v oblasti podvojného účetnictví
- Znalost práce s účetními programy a MS Excel, MS Outlook
- Zkušenosti s reportingem
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- Zkušenosti se zpracováváním mezd zaměstnanců vyslaných do zahraničí výhodou¨
Rádi Vám nabídneme:
- Nástupní hrubá mzda: 30 000 - 40 000 Kč (dle zkušeností a jazykových znalostí)
- Pravidelné navyšování mzdy
- Stravenkový paušál
- Sick days
- Roční bonus, věrnostní bonusy, další zaměstnanecké benefity budou popsané při osobní schůzce
- Pružnou pracovní dobu (nebráníme se ani kratšímu 4 až 7hodinovému úvazku)
- Občas budete mít možnost pracovat z domova
- Zajímavou práci u zaměstnavatele s 20letou historií a mezinárodní prostředí
- Interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další), kurzy anglického, německého jazyka v pracovní době
- Nenecháme Vás v tom plavat, očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení, v naší firmě se budeš cítit jako součást skvělého týmu. Podpora ze strany kolegů a nadřízených, firemní akce
- Služební mobil, notebook
Nástup: 1.1.2025
Mzda: 30000,- až 40000,- Kč
Kontakt: Lucie Zápotočná, email : [email protected]
Hlavní náplň práce:
- Budete součástí 5-členného týmu
- Zpracování mzdové agendy v počtu cca do 50 až 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios
- Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců
- Administrativní práce spojené se zpracováním mezd a nástupem/odchodem zaměstnanců
- Zpracovávání měsíčních mzdových závěrek
- Zpracování ročního zúčtování daní
- Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů
- Zpracovávání a účtování cestovních příkazů
- Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti
- Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory.
- Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů)
- Aktivní podpora manažerského týmu v otázkách financí a účetnictví. Procesní a administrativní podpora při zavádění nových benefitů
- Řešení daní z příjmu v zahraničí pro zaměstnance vyslané do zahraničí
- Dodržování interních standardů a procesů, archivace účetních dokladů
Výsledkem Vaší práce bude:
- Správně vedené mzdové účetnictví
- Hotové měsíční závěrky v termínu
- Efektivní komunikace mezi účetním, personálním a ostatními odděleními
Profil ideální/ho kandidáta/tky:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi s vedením mzdové agendy minimálně 3 roky, velmi dobrou orientaci ve mzdové problematice
- Výborná znalost v oblasti podvojného účetnictví
- Znalost práce s účetními programy a MS Excel, MS Outlook
- Zkušenosti s reportingem
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- Zkušenosti se zpracováváním mezd zaměstnanců vyslaných do zahraničí výhodou¨
Rádi Vám nabídneme:
- Nástupní hrubá mzda: 30 000 - 40 000 Kč (dle zkušeností a jazykových znalostí)
- Pravidelné navyšování mzdy
- Stravenkový paušál
- Sick days
- Roční bonus, věrnostní bonusy, další zaměstnanecké benefity budou popsané při osobní schůzce
- Pružnou pracovní dobu (nebráníme se ani kratšímu 4 až 7hodinovému úvazku)
- Občas budete mít možnost pracovat z domova
- Zajímavou práci u zaměstnavatele s 20letou historií a mezinárodní prostředí
- Interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další), kurzy anglického, německého jazyka v pracovní době
- Nenecháme Vás v tom plavat, očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení, v naší firmě se budeš cítit jako součást skvělého týmu. Podpora ze strany kolegů a nadřízených, firemní akce
- Služební mobil, notebook
Další nabídky v lokalitě Příbram
19 500 Kč
Strojírenští kovodělníci
Příbram
Krisstav s.r.o.
Plný úvazek
20. listopadu
23 400 Kč
Pomocní kuchaři
Příbram
KC GASTRO s.r.o.
Plný úvazek
4. října
22 700 Kč
Obsluha strojů na výrobu potravin
Příbram
PAC Hořovice s.r.o.
Plný úvazek
22. srpna
21 800 Kč
Kuchaři
Příbram
THE3RS s.r.o.
Plný úvazek
20. zaří
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby budov
Příbram
Stroj vil s.r.o.
Plný úvazek
20. listopadu