25 000 - 35 000 Kč

Úředník/ce odboru správních činností a obecní živnostenský úřad - úředník/ce oddělení registru vozidel a řidičů

Cheb
Plný úvazek
Středoškolské s maturitou
20.1.2025 (volné od)
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice odboru správních činností a obecní živnostenský úřad (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).

Druh práce: úředník/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 20. ledna 2025 nebo podle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe ve státní správě
- schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B
- osvědčení o odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel nebo při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 03.01.2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě: Ing. Vratislav Kovařík, tel. č. 354 440 281, e-mail: [email protected]

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Termín výběrového řízení: 07.01.2025 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní osoba

Ing. Vratislav Kovařík

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.