100 000 - 40 000 Kč

Cost Consultant pro administrativní projekty (Junior/Senior)

Nové Město, Praha
Plný úvazek
Vysokoškolské
Připojte se k týmu prestižní konzultační společnosti, která se specializuje na výstavbu a rekonstrukci budov s důrazem na projektování a realizaci technického zařízení, elektroinstalace a automatizace. Aktuálně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Cost Consultant pro administrativní projekty (Junior/Senior)!

Máte vášeň pro práci s náklady a chcete se podílet na zajímavých projektech komerčních staveb? Máte zkušenosti jako rozpočtář nebo projektant v oblasti PS a pracovali jste alespoň na jedné či dvou administrativních stavbách? Máte chuť prohlubovat své znalosti v tomto oboru?

Pokud ano, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení, které právě probíhá!

Těšíme se na vaše reakce a registrace!

ID: a0tbI000008iBL1QAM

Popis pozice
  • Analýza nákladů a příprava rozpočtů.
  • Spolupráce s projektanty, dodavateli a dalšími odborníky.
  • Identifikace úspor a zefektivnění procesů.
  • Příprava a vyhodnocování VŘ na subdodavatele.
  • Analýza tendrů na generální dodavatele.
  • Příprava pravidelných reportů v angličtině.

Váš profil
  • VŠ vzdělání ve stavebním oboru, ideálně zaměření na pozemní stavby.
  • Zkušenosti jako Cost Consultant nebo Cost Manager jsou vítány.
  • Délka praxe: Junior / min. 3 roky; a Senior / min. 5 let.
  • Výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem).
  • Znalost angličtiny min. B1 (slovem i písmem).
  • Schopnost číst stavební dokumentaci a orientace v cenách materiálů.
  • Pokročilá úroveň MS Office (Excel, Word, PowerPoint a Project).
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Nástup 12/2024, možné dohodou.

Naše nabídka
  • Moderní pracovní prostředí přímo v samém centru Prahy.
  • Platové ohodnocení dle profesní seniority: na juniorské pozici od 40 000 Kč/měsíc, senioři od 75 000 Kč (až 100tis Kč).
  • HPP na dobu neurčitou.
  • Kvartální bonusy.
  • Podporující pracovní tým.
  • Služební vozidlo pro pracovní účely (minimálně).
  • Možnost práce na zajímavých českých i zahraničních projektech.
  • Relaxační zóny na pracovišti.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na stravování.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kurzy cizího jazyka přímo na pracovišti.
  • Odborné vzdělávání – bohatá škála kurzů.
  • Firemní akce.

Kontakt
Michaela Macúchová
Ovocný trh 573/12 Praha-Staré Mesto 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Kontaktní osoba

Michaela Macúchová
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.