10 000 - 16 000 Kč

Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

Hodonín
Zkrácený úvazek
Výuční list
22.10.2024 (volné od)
Do svého týmu hledáme ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA V OBCHODĚ. Náplní práce jsou z 90% administrativní práce. Uchazeč musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami. Náplň práce: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu, obsluha aplikací pro posílání balíků apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Jedná se o částečný pracovní úvazek, nabízená mzda je za tento částečný úvazek (tedy ne za plný, nýbrž opravdu za částečný = 4h denně). Jsme chráněná dílna, tedy místo je vhodné pro ZTP/ČID (do životopisu prosím uveďte pobíraný typ ČID, jaké práce nesmíte vykonávat a zda potřebujete nějaké speciální pomůcky či úpravu pracovního místa). Máme zkušenosti s různými zdravotními handicapy, tak se nebojte přihlásit! Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení, pečlivost a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: [email protected]. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům. Flexibilní pracovní doba.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.


Kontaktní osoba

Luděk Šedý

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.