Branch Manager (střední a severní Morava)

Ostrava
Plný úvazek
Středoškolské s maturitou
Jsme dynamická nadnárodní personální agentura Trenkwalder a.s., která si zakládá na přátelském a rodinném prostředí. Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Branch Manager pro regiony Moravskoslezského a Olomouckého kraje.

Zajímáte se o personalistiku a máte zkušenosti z obchodu? Chtěli byste působit v oblasti pracovního trhu, rádi komunikujete a rozvíjíte vztahy s klienty? Láká Vás adrenalin při otevírání nových obchodních příležitostí, vidíte rádi výsledky svého úsilí? V tom případě nám zašlete svůj životopis, ať můžeme probrat Vaše představy o fungování svěřené oblasti a jejího dalšího rozvoje.

ID: a0tbI00000C9ncAQAR

Popis pozice
  • akviziční činnost v oblasti personálních služeb (dočasné přidělení, nábory do kmene, další HR služby řešené na míru)
  • péče a budování obchodních vazeb u stávajících klientů (převážně výrobní firmy)
  • vedení obchodních jednání, příprava dokumentů (cenové nabídky, smlouvy, objednávky)
  • zodpovědnost za dosahování obchodních a ekonomických výsledků, správa dat zákazníků v CRM
  • vedení malého týmu stabilních a zkušených zaměstnanců na pobočkách v Olomouci a Ostravě
  • monitoring pracovního trhu a konkurence, ale i aktuálních trendů a legislativy v oboru HR
  • rozvoj firemní značky v průmyslovém odvětví všeho druhu, spolupráce s obchodními firmami a dalšími podnikatelskými subjekty

Váš profil
  • prokazazelné zkušenosti na obchodní pozici (akvizice x péče; výhodou oblast služeb)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič, ochota cestovat)
  • komunikativní angličtinu pro jednání se zahraničními klienty (úroveň B1/B2)
  • zkušenosti s vedením menšího týmu
  • schopnost úspěšně realizovat dlouhodobé projekty v oblasti náboru
  • analytické myšlení pro práci s čísly a daty, týmovost, cílevědomost, podnikavost
  • základní orientaci v pracovněprávní legislativě

Naše nabídka
  • hlavní pracovní poměr se zázemím stabilní, fungující, mezinárodní personální agentury Trenkwalder
  • přátelský tým, který vždy rád pomůže, s denní podporou profesionálů v oboru HR
  • aktivní obchodní pozici, zázemí kanceláří v Ostravě a Olomouci
  • fixní mzda je navýšena o odměny z realizovaných zakázek (od 50.000 Kč hrubého, možnost výdělku není omezena)
  • samozřejmostí je služební automobil a telefon i pro soukromé použití
  • pružnou pracovní dobu, Home office, vlastní time management
  • 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a silvestrovské volno, stravenkový paušál, Pluxee kartu
  • příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny za pracovní výročí, pravidelná školení, firemní akce i soutěže
  • kvalitní kávu, čaj, občas i to nezdravé mlsání, ale hlavně pozitivní myšlení, humor a šanci stát se důležitou součástí obchodního týmu

Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Děkujeme.

Kontakt
Trenkwalder a.s.
Olga Skopová

Mobil: +420724476224
Email: [email protected]

Kontaktní osoba

Olga Skopová
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.