22 000 - 30 000 Kč

Asistent/ka ředitelky

Uherské Hradiště
Plný úvazek
Středoškolské s maturitou
15.1.2025 (volné od)
práce u zavedené společnosti specializující se od roku 2005 na služby poskytované pro oblast účetnictví, daní, ekonomického poradenství a digitalizace pro více jak 100 společností z ČR, Německa Rakouska a Slovenska, správa kalendáře a celé agendy ředitelky, spoluprácr při organizaci schůzek, večírků a teambuildingů, příprava pravidelných on-line schůzek, navrhování a revize firemních předmětů, pomoc s přípravou materiálů na různá zasedání a meetingy
(interní i externí), evidence úkolů ředitelky ze zasedání, představenstev, výborů a auditů včetně hlídání dodržování termínů, evidence pošty v elektronickém systému, správa registru smluv, zajištění a distribuce dárků pro zaměstnance a partnery, občas drobné služební pochůzky (nákup, pošta), starost o pokladnu, schopnost zvládnout několik úkolů najednou, přehled, prácovní zápal, pečlivost, prac. doba 8.00 – 16.00 hod., stravenkový paušál, Edenred Benefits, kontakt e-mailem

Kontaktní osoba

Veronika Habartová

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.