23 390 - 37 170 Kč
Administrativní pracovníci úseku kvality
V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na e-mail: [email protected], případně kontaktujte personální oddělení na tel. č. 474 684 432.
Náplň práce:
- administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality,
- podpora a tvorba administrativních podkladů pro řízení interní dokumentace,
- zpracovávání dokumentů dle ISO 9001,
- vedení řízené dokumentace
- administrativní podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému
- administrativní zajištění řízení projektů a dotačních titulů
Požadujeme:
- vzdělání min. SŠ s maturitou (zaměření všeobecné či administrativní, správní činnosti apod.),
- pokročilý v práci s PC (znalost MS Office, plná znalost MS Word, MS Excel minimálně v rozsahu vedení databází, kontingence),
- výhodou znalost řízení dle ISO 9001,
- výhodou znalost oblasti GDPR,
- výhodou znalost prostředí projektového řízení (EU fondy, Norské a EHP fondy, české dotační tituly apod.),
- výpis z rejstříku trestů,
- spolehlivost,
- zodpovědnost,
- výhodou VOŠ, VŠ v oboru správní činnosti, sociální práce či jiné zaměření vhodné pro sociální služby,
- splnění kvalifikace dle zák. 108/2006 Sb. na pozici sociální pracovník výhodou.
Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení (platové zařazení 10. - 11. tř. od 23.390, - Kč do 37.170, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení + odměny,
- pevná pracovní doba, rovnoměrná ranní (po - pá 6:30 - 15:00),
- firemní benefity,
- moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi
- kolegiální a přátelskou atmosféru,
- zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele.
Nástup dle domluvy.
Náplň práce:
- administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality,
- podpora a tvorba administrativních podkladů pro řízení interní dokumentace,
- zpracovávání dokumentů dle ISO 9001,
- vedení řízené dokumentace
- administrativní podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému
- administrativní zajištění řízení projektů a dotačních titulů
Požadujeme:
- vzdělání min. SŠ s maturitou (zaměření všeobecné či administrativní, správní činnosti apod.),
- pokročilý v práci s PC (znalost MS Office, plná znalost MS Word, MS Excel minimálně v rozsahu vedení databází, kontingence),
- výhodou znalost řízení dle ISO 9001,
- výhodou znalost oblasti GDPR,
- výhodou znalost prostředí projektového řízení (EU fondy, Norské a EHP fondy, české dotační tituly apod.),
- výpis z rejstříku trestů,
- spolehlivost,
- zodpovědnost,
- výhodou VOŠ, VŠ v oboru správní činnosti, sociální práce či jiné zaměření vhodné pro sociální služby,
- splnění kvalifikace dle zák. 108/2006 Sb. na pozici sociální pracovník výhodou.
Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení (platové zařazení 10. - 11. tř. od 23.390, - Kč do 37.170, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení + odměny,
- pevná pracovní doba, rovnoměrná ranní (po - pá 6:30 - 15:00),
- firemní benefity,
- moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi
- kolegiální a přátelskou atmosféru,
- zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele.
Nástup dle domluvy.
Další nabídky v lokalitě Jirkov
22 900 Kč
Řidiči ostatních skladovacích vozíků
Jirkov
MOBIDICK CZ s.r.o.
Plný úvazek
5. listopadu
22 900 Kč
Skladníci, obsluha manipulačních vozíků
Jirkov
MOBIDICK CZ s.r.o.
Plný úvazek
7. října
22 900 Kč
Montážní dělníci
Jirkov
MOBIDICK CZ s.r.o.
Plný úvazek
7. listopadu
17 900 - 18 000 Kč
Pomocní kuchaři
Jirkov
WANLIDA EURO s.r.o.
Plný úvazek
22. srpna
22 900 Kč
Montážní dělníci výrobků z kombinovaných materiálů
Jirkov
MOBIDICK CZ GROUP s.r.o.
Plný úvazek
28. srpna