80 000 - 135 000 Kč

Contact Center Engineer

Praha
Plný úvazek
Vysokoškolské
22.11.2024 (volné od)
e-mail: [email protected]
Správce kontaktního centra/systémový inženýr je zodpovědný za správu, údržbu a optimalizaci technologické infrastruktury kontaktního centra. Tato role zahrnuje správu telefonních systémů, softwaru CRM a dalších komunikačních platforem a zajišťuje bezproblémový provoz a vysokou dostupnost. Ideální kandidát bude mít silné technické zázemí, zkušenosti s technologiemi call centra a vynikající schopnosti řešit problémy. Zkušenosti s řešeními kontaktního centra Zoom, Five9's a Vonage.
Zkušený profesionál v oblasti infrastruktury. Dohlíží na mapování vztahů mezi komponentami informačních systémů (tj. koncovými uživateli, obchodními procesy, aplikacemi, daty, hardwarem/softwarem IT platformy a sítěmi) a také na identifikaci klíčových interakcí a závislostí mezi jednotlivými systémy a platformami.

Požadavky:
Musíte mít zkušenosti s cloudovým kontaktním centrem
Five9, Zoom
Skvělé interpersonální dovednosti. 3+ let zkušeností s bakalářským titulem nebo 5+ bez něj
Ochota pracovat ve flexibilní pracovní době "Primárně se bude jednat o region EMEA, ale budou i projekty, které budou vyžadovat flexibilitu"
Ochota podporovat další technologie, které jsou v mé věži "Není to primární povinnost, ale dobrý týmový hráč, když je potřeba"
Online schůzky, Konference, Mobilita
Přístup k učení a ochota učit se novým dovednostem


stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Kontaktní osoba

Nikolai Nepomniashchii

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.