21 300 - 25 000 Kč
Všeobecní administrativní pracovníci
Brixí Kristýna, e-mail: [email protected]
Hlavní odpovědnosti: • Správa a archivace dokumentace společnosti. • Koordinace korespondence a komunikace s klienty, dodavateli a partnery. • Organizace schůzek, příprava podkladů pro jednání a vedení administrativních agend. • Podpora marketingového týmu – příprava a kontrola marketingových materiálů a podkladů pro sociální sítě. • Pomoc s plánováním a organizací firemních akcí a teambuildingů. • Aktivní spolupráce s týmem event manažerů a podpora jejich administrativních potřeb. Požadavky na kandidáta: • Výborná znalost češtiny, angličtiny a ruštiny (slovem i písmem). • Prokazatelné zkušenosti v oblasti administrativy, marketingu nebo event managementu. • Pokročilé dovednosti práce s kancelářským softwarem (MS Office, Google Workspace). • Schopnost efektivně organizovat čas a zvládat více úkolů najednou. • Výjimečné komunikační a interpersonální dovednosti. • Cit pro detail, pečlivost a schopnost samostatně řešit operativní problémy. Zaměstnanecké výhody:7) Práci ve stylovém prostředí dynamické společnosti s unikátními produkty a přístupem. • Možnost seberealizace a růstu v rychle rostoucí firmě s mezinárodními ambicemi. • Příležitost pracovat v kreativním a přátelském kolektivu. • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova. • Zaměstnanecké benefity (vstupy na naše akce, příspěvky na vzdělávání,
Hlavní odpovědnosti: • Správa a archivace dokumentace společnosti. • Koordinace korespondence a komunikace s klienty, dodavateli a partnery. • Organizace schůzek, příprava podkladů pro jednání a vedení administrativních agend. • Podpora marketingového týmu – příprava a kontrola marketingových materiálů a podkladů pro sociální sítě. • Pomoc s plánováním a organizací firemních akcí a teambuildingů. • Aktivní spolupráce s týmem event manažerů a podpora jejich administrativních potřeb. Požadavky na kandidáta: • Výborná znalost češtiny, angličtiny a ruštiny (slovem i písmem). • Prokazatelné zkušenosti v oblasti administrativy, marketingu nebo event managementu. • Pokročilé dovednosti práce s kancelářským softwarem (MS Office, Google Workspace). • Schopnost efektivně organizovat čas a zvládat více úkolů najednou. • Výjimečné komunikační a interpersonální dovednosti. • Cit pro detail, pečlivost a schopnost samostatně řešit operativní problémy. Zaměstnanecké výhody:7) Práci ve stylovém prostředí dynamické společnosti s unikátními produkty a přístupem. • Možnost seberealizace a růstu v rychle rostoucí firmě s mezinárodními ambicemi. • Příležitost pracovat v kreativním a přátelském kolektivu. • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova. • Zaměstnanecké benefity (vstupy na naše akce, příspěvky na vzdělávání,
Další nabídky v lokalitě Praha
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
COLOSSEUM Leasing s.r.o.
Plný úvazek
16. listopadu
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
Maximum Construction s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
17 600 Kč
Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů
Praha
Plastsvar s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
20 500 - 26 500 Kč
Gumař/ka operátor/ka výroby
Praha
Yokohama TWS Czech Republic..
Plný úvazek
5. zaří
21 500 - 35 000 Kč
Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení
Praha
McPARTNERS,s.r.o.
Plný úvazek
23. srpna