35 000 Kč
Specialista zákaznického servisu (M/Ž)
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
Výše mzdy dle zkušeností, od 35 000 Kč.
Kitron je přední skandinávská společnost poskytující služby v oblasti výroby elektroniky (EMS), která poskytuje celou řadu služeb v rámci celého hodnotového řetězce výroby elektroniky, včetně vývoje a návrhu, industrializace a výroby, jakož i modernizace výrobků a servisu/oprav. Působíme v Norsku, Švédsku, Dánsku, Litvě, Německu, Polsku, České republice, Indii, Číně a Spojených státech.
Co bude Vaše práce?
- Správa, administrace a zplánování zákaznických objednávek
- Zpracování objednávek v informačním systému
- Věcná a formální kontrola objednávek, kontrola dostupnosti mateirálu a kapacit pro výrobu
- Aktivní komunikace se zákazníky
- Každodenní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti
- Fakturace
- Reporting
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Organizační a komunikační schopnosti, velká míra samostatnosti
- Pokročilá znalost MS Office
- AJ na úrovni min. B1+
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici výhodou, ale není podmínka
Nabízíme: zajímavou a stabilní pracovní příležitost ve stabilní mezinárodní společnosti, možnost profesního růstu, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, flexibilní pracovní doba, volnočasové poukázky, tyden dovolené nad zákonný rámec
KONTAKT: telefonicky, e-mailem nebo osobně
Výše mzdy dle zkušeností, od 35 000 Kč.
Kitron je přední skandinávská společnost poskytující služby v oblasti výroby elektroniky (EMS), která poskytuje celou řadu služeb v rámci celého hodnotového řetězce výroby elektroniky, včetně vývoje a návrhu, industrializace a výroby, jakož i modernizace výrobků a servisu/oprav. Působíme v Norsku, Švédsku, Dánsku, Litvě, Německu, Polsku, České republice, Indii, Číně a Spojených státech.
Co bude Vaše práce?
- Správa, administrace a zplánování zákaznických objednávek
- Zpracování objednávek v informačním systému
- Věcná a formální kontrola objednávek, kontrola dostupnosti mateirálu a kapacit pro výrobu
- Aktivní komunikace se zákazníky
- Každodenní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti
- Fakturace
- Reporting
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Organizační a komunikační schopnosti, velká míra samostatnosti
- Pokročilá znalost MS Office
- AJ na úrovni min. B1+
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici výhodou, ale není podmínka
Nabízíme: zajímavou a stabilní pracovní příležitost ve stabilní mezinárodní společnosti, možnost profesního růstu, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, flexibilní pracovní doba, volnočasové poukázky, tyden dovolené nad zákonný rámec
KONTAKT: telefonicky, e-mailem nebo osobně
Další nabídky v lokalitě Lanškroun
25 000 - 45 000 Kč
TECHNOLOG S PRAXÍ V OBORU
Lanškroun
Kozák Svitavy s.r.o.
Plný úvazek
5. listopadu
25 000 - 40 000 Kč
OPERÁTOR/KA LINKY
Lanškroun
Kozák Svitavy s.r.o.
Plný úvazek
5. listopadu
20 000 - 40 000 Kč
NAVĚŠOVÁNÍ ZBOŽÍ
Lanškroun
Kozák Svitavy s.r.o.
Plný úvazek
5. listopadu
25 000 - 40 000 Kč
SEŘIZOVAČ CHEMICKÝCH LÁZNÍ
Lanškroun
Kozák Svitavy s.r.o.
Plný úvazek
5. listopadu
23 400 Kč
OPERÁTOR/KA VÝROBY, DĚLNÍK/NICE V ELEKTROTECHNICE - TŘÍSMĚNNÝ PROVOZ
Lanškroun
Kitron Czech a.s.
Plný úvazek
10. července