Osobní Asistent/ka CEO – Realitní Agentura

Praha
Plný úvazek
Neurčeno
O pozici:
Chcete být součástí dynamického světa realit a pracovat v přímé blízkosti zkušeného CEO? Hledáme organizovaného, komunikativního a iniciativního osobního asistenta/asistentku, který/á pomůže řídit každodenní chod kanceláře i terénní aktivity. Tato role je skvělou příležitostí pro ty, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti, získat cenné zkušenosti a růst v realitním oboru.

POPIS POZICE
  • Správa to-do listů, kalendáře, koordinace schůzek a úkolů
  • Účast na jednáních, zastupování CEO na schůzkách.
  • Příprava smluv, zpráv, systematizace informací.
  • Spolupráce na tvorbě materiálů pro sociální sítě CEO.
  • Spolupráce s klienty, partnery a týmem.
  • Pracovní doba: pondělí až pátek, 9:00–18:00, částečně v kanceláři, částečně v terénu.
    Mzda: 35 000–40 000 CZK/měsíc

PROFIL KANDIDÁTA
  • Řidičský průkaz.
  • Plynulá znalost angličtiny, češtiny a ruštiny.
  • Používání PC a IOS
  • Zájem o realitní sektor.

NABÍZÍME
  • Jedinečné teambuildingy – například expedice do Maroka jako poslední výjezd.
  • Mladý a ambiciózní kolektiv.
  • Kurzy jazyků a další vzdělávací programy.
  • Kariéru v oblasti realit v Praze a České republice.

Přidejte se k nám a rozvíjejte svou kariéru v inspirativním prostředí realitního trhu!
Přihlaste se přímo zde :)

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Tatyana Fomina
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.