Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu

Praha
Plný úvazek
Neurčeno
Hledáte novou výzvu v oblasti nákupu a chcete v zaměstnání komunikovat v anglickém jazyce? Jestli Vaše praxe obsahuje zkušenost z výrobní společnosti, tak Vás jistě potěší, že máte výhodu! Znalost Excelu u nás uplatníte stejně tak jako čtení ve výkresové dokumentaci. Chcete se dozvědět více? Pak čtěte určitě dále! Nabízíme zajímavou pracovní příležitost v lokalitě Praha 9, kam se dobře dostanete jak MHD, tak autem (parkování je u společnosti). K tomu přátelský kolektiv, na který se můžete obrátit. Máte možnost se zúčastnit rozvojových vzdělávacích programů. Jste-li fanouškem nejnovějších technologií, tak Vás potěší zpráva, že u nás máte příležitost s nimi pracovat.
Za dobře odvedenou práci pro Vás máme atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů, ze kterých si určitě každý vybere: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova, věrnostní odměny za odpracovaná léta ve společnosti, odměny při odchodu do důchodu, možnost jazykového vzdělávání, různé slevové programy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy, příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty, příspěvek na dopravu a ubytovnu, Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč, plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů.

POPIS POZICE
Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení
Porovnávání nabídek, příprava rozhodnutí o vítězi
Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů
Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli o smluvních podmínkách a spolupráci
Zajištění včasného objednání a dodání nakupovaných položek (materiál, služby, kooperace)
Denní komunikace s kolegy ohledně obchodních a technických parametrů (osobně, telefonicky, emailem, videokonferencí)
Aktivní účast na řízení nebo spolupráci na projektech napříč společností
Zakládání a aktualizace dat v informačním systému
Zajištění analýz, přehledů a reportování KPI
Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků kolegů

PROFIL KANDIDÁTA
  • SŠ/VŠ technického nebo ekonomického zaměření
  • Znalost Anglického jazyka
  • Znalost Excelu
  • Znalost systému SAP
  • Znalost čtení výkresové dokumentace
  • Zkušenosti z výrobní společnosti - VÝHODOU
  • Dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, orientace na detail, schopnost zvládat stresové situace a proaktivní přístup

NABÍZÍME
  • Zajímavou pracovní příležitost v dobře dostupné lokalitě Praha 9 MHD, parkování přímo u společnosti
  • Možnost komunikovat v anglickém jazyce a uplatnit své dosavadní profesní zkušenosti a znalosti
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Možnost občasné práce z domova
  • Komplexní balíček zaměstnaneckých benefitů
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy
  • Příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty
  • Příspěvek na dopravu, ubytovnu
  • Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč
  • Plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů
  • Kolektiv, který drží při sobě a práci s nejnovějšími technologiemi

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Jana Káninská
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.