Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu
Hledáte novou výzvu v oblasti nákupu a chcete v zaměstnání komunikovat v anglickém jazyce? Jestli Vaše praxe obsahuje zkušenost z výrobní společnosti, tak Vás jistě potěší, že máte výhodu! Znalost Excelu u nás uplatníte stejně tak jako čtení ve výkresové dokumentaci. Chcete se dozvědět více? Pak čtěte určitě dále! Nabízíme zajímavou pracovní příležitost v lokalitě Praha 9, kam se dobře dostanete jak MHD, tak autem (parkování je u společnosti). K tomu přátelský kolektiv, na který se můžete obrátit. Máte možnost se zúčastnit rozvojových vzdělávacích programů. Jste-li fanouškem nejnovějších technologií, tak Vás potěší zpráva, že u nás máte příležitost s nimi pracovat.
Za dobře odvedenou práci pro Vás máme atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů, ze kterých si určitě každý vybere: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova, věrnostní odměny za odpracovaná léta ve společnosti, odměny při odchodu do důchodu, možnost jazykového vzdělávání, různé slevové programy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy, příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty, příspěvek na dopravu a ubytovnu, Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč, plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů.
POPIS POZICE
Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení
Porovnávání nabídek, příprava rozhodnutí o vítězi
Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů
Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli o smluvních podmínkách a spolupráci
Zajištění včasného objednání a dodání nakupovaných položek (materiál, služby, kooperace)
Denní komunikace s kolegy ohledně obchodních a technických parametrů (osobně, telefonicky, emailem, videokonferencí)
Aktivní účast na řízení nebo spolupráci na projektech napříč společností
Zakládání a aktualizace dat v informačním systému
Zajištění analýz, přehledů a reportování KPI
Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků kolegů
PROFIL KANDIDÁTA
NABÍZÍME
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Za dobře odvedenou práci pro Vás máme atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů, ze kterých si určitě každý vybere: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova, věrnostní odměny za odpracovaná léta ve společnosti, odměny při odchodu do důchodu, možnost jazykového vzdělávání, různé slevové programy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy, příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty, příspěvek na dopravu a ubytovnu, Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč, plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů.
POPIS POZICE
Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení
Porovnávání nabídek, příprava rozhodnutí o vítězi
Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů
Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli o smluvních podmínkách a spolupráci
Zajištění včasného objednání a dodání nakupovaných položek (materiál, služby, kooperace)
Denní komunikace s kolegy ohledně obchodních a technických parametrů (osobně, telefonicky, emailem, videokonferencí)
Aktivní účast na řízení nebo spolupráci na projektech napříč společností
Zakládání a aktualizace dat v informačním systému
Zajištění analýz, přehledů a reportování KPI
Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků kolegů
PROFIL KANDIDÁTA
- SŠ/VŠ technického nebo ekonomického zaměření
- Znalost Anglického jazyka
- Znalost Excelu
- Znalost systému SAP
- Znalost čtení výkresové dokumentace
- Zkušenosti z výrobní společnosti - VÝHODOU
- Dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, orientace na detail, schopnost zvládat stresové situace a proaktivní přístup
NABÍZÍME
- Zajímavou pracovní příležitost v dobře dostupné lokalitě Praha 9 MHD, parkování přímo u společnosti
- Možnost komunikovat v anglickém jazyce a uplatnit své dosavadní profesní zkušenosti a znalosti
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova
- Komplexní balíček zaměstnaneckých benefitů
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy
- Příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty
- Příspěvek na dopravu, ubytovnu
- Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč
- Plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů
- Kolektiv, který drží při sobě a práci s nejnovějšími technologiemi
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Další nabídky v lokalitě Praha
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
COLOSSEUM Leasing s.r.o.
Plný úvazek
16. listopadu
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
ROSTSTABIL s.r.o.
Plný úvazek
3. prosince
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
Maximum Construction s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
17 600 Kč
Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů
Praha
Plastsvar s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
21 500 - 35 000 Kč
Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení
Praha
McPARTNERS,s.r.o.
Plný úvazek
23. srpna