48 000 Kč
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: [email protected]
Pozice Customer service representative BRE
- Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu.
- Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech.
- Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách.
- Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu.
- Vytváří a spravuje cenové nabídky na základě pokynů obchodních zástupců
- Poskytuje přesné, platné a úplné informace pomocí správných metod/nástrojů
- Je schopen spravovat velké množství chatů, e-mailů a dalších komunikačních kanálů
- Telefonická služba - odpovídá na telefonické hovory a zajišťuje nejvyšší možnou dostupnost na telefonu
- Vyřizuje stížnosti zákazníků, poskytuje vhodná řešení a alternativy ve stanovených lhůtách; sleduje, zda jsou vyřešeny
- Dodržuje komunikační postupy, směrnice a zásady
- Plní další povinnosti/povinnosti, které mu mohou být přiděleny
Pozice Customer service representative BRE
- Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu.
- Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech.
- Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách.
- Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu.
- Vytváří a spravuje cenové nabídky na základě pokynů obchodních zástupců
- Poskytuje přesné, platné a úplné informace pomocí správných metod/nástrojů
- Je schopen spravovat velké množství chatů, e-mailů a dalších komunikačních kanálů
- Telefonická služba - odpovídá na telefonické hovory a zajišťuje nejvyšší možnou dostupnost na telefonu
- Vyřizuje stížnosti zákazníků, poskytuje vhodná řešení a alternativy ve stanovených lhůtách; sleduje, zda jsou vyřešeny
- Dodržuje komunikační postupy, směrnice a zásady
- Plní další povinnosti/povinnosti, které mu mohou být přiděleny
Další nabídky v lokalitě Praha
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
COLOSSEUM Leasing s.r.o.
Plný úvazek
16. listopadu
19 500 Kč
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Praha
Maximum Construction s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
17 600 Kč
Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů
Praha
Plastsvar s.r.o.
Plný úvazek
14. listopadu
20 500 - 26 500 Kč
Gumař/ka operátor/ka výroby
Praha
Yokohama TWS Czech Republic..
Plný úvazek
5. zaří
21 500 - 35 000 Kč
Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení
Praha
McPARTNERS,s.r.o.
Plný úvazek
23. srpna